Retourneren

Retourneren

Een annulering, wijziging of toevoeging aan je bestelling is doorgevoerd, zodra je hiervan een bevestiging ontvangen hebt per e-mail of telefonisch. Indien dit niet het geval is, wordt de bestelling verstuurd zoals deze oorspronkelijk geplaatst is. Eventuele retourkosten of verzendkosten voor een nieuwe bestelling komen dus voor rekening van onze klant.

Ben je niet tevreden over de bestelling die je hebt ontvangen of heb je een defect artikel ontvangen? Dan lossen wij dat natuurlijk netjes voor je op!

Let op: alle zakelijke aankopen zijn uitgesloten van het herroepingsrecht. 

Let op: Tweedekans producten zijn uitgesloten van het herroepingsrecht.

Er zijn 2 soorten retouren, namelijk:

  1. Recht van retour binnen 30 dagen
  2. Retour in verband met defect / verkeerd product

1: Voorwaarden herroepingsrecht binnen 30 dagen

Mocht je gebruik willen maken van het herroepingsrecht, dan kun je zonder opgaaf van reden de producten retour zenden zonder enige voorwaarden. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Voor een zo snel mogelijke verwerking van je retour vragen wij je om de retour aan te melden via het online retour formulier op onze website. Mocht je hier liever geen gebruik van maken, dan is dat voor ons geen enkel probleem.

Je hebt het recht je bestelling tot 30 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 30 dagen om je product retour te sturen. De directe kosten voor het terugsturen van de producten zijn voor jouw rekening. Retourzendingen zijn altijd op eigen risico, ook wanneer er problemen ontstaan bij de vervoerder.

Opmerkingen:

  • Er is geen gebruikersschade zichtbaar, zowel op het product als op de verpakking
  • Er is geen sprake van een maatproduct, zoals producten die speciaal voor de klant zijn bedrukt of bewerkt

Terugbetaling

Als de geretourneerde producten voldoen aan de bovengenoemde voorwaarden, dan zullen wij 30 dagen na ontvangst van de herroepingsverklaring de gehele bestelling, inclusief de eventueel gemaakte verzendkosten vanuit de verzender (Dartshopper), crediteren op je bank, creditcard of PayPal rekening. Indien je gebruik hebt gemaakt van Klarna, verminderen we het bedrag van de geretourneerde artikelen op deze rekening. Je ontvangt via de mail een creditfactuur hiervan. Voldoet het geretourneerde product(en) niet aan onze retour voorwaarden, dan zal het aankoopbedrag niet gecrediteerd worden en zullen wij hierover contact met je opnemen.

2: Retour in verband met defect / verkeerd product

Zijn jouw bestelde artikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan lossen we dit zo snel mogelijk voor je op! Meld je retour aan via onze retourenportal en geef duidelijk aan wat er aan de hand is. Probeer een foto toe te voegen waarop we duidelijk kunnen zien wat er aan de hand is. 

Na de aanmelding gaan we direct aan de slag met het beoordelen van de aanvraag en word je op de hoogte gehouden.

Dartshopper Retourenportal

Je kunt gebruik maken van de Dartshopper Retourenportal waarbij je tegen een gereduceerd tarief je bestelling met DPD terug kunt sturen.

Stap 1: Ga naar onze retourportal(klik hier)en login met je ordernummer (ORD)+ postcode.

Stap 2: Volg alle stappen totdat je een retourlabel ontvangt

Stap 3: Zorg dat de retourzending goed is ingepakt, het product in de originele verpakking zit en plak het ontvangen retourlabel op het pakket en lever deze in bij een DPD servicepunt.

Stap 4: Zodra we de retour zending hebben ontvangen zorgen we ervoor dat het aankoopbedrag uiterlijk binnen 30 dagen wordt teruggestort op de rekening.

*Wij raden je aan om het product in de originele verpakking terug te zenden. Deze verpakking dient namelijk ter bescherming tijdens het transport, zodat je het product ook onbeschadigd naar ons retour kunt sturen.

Veelgestelde vragen

Producten die niet naar wens zijn kunnen geretourneerd worden indien deze voldoen aan een aantal voorwaarden. Al onze retourinformatie vind je op deze pagina.
Zijn jouw bestelde dartartikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan gaan we dit zo snel mogelijk oplossen. Alle informatie over het retour sturen van defecte producten vind je hier.
Nee, wij bieden echter wel tegen een gereduceerd tarief een DPD verzendlabel aan. Je kunt deze via de retourenportal aanvragen en gebruiken bij het retourneren van de bestelling.
Mocht je een product retour willen sturen dat defect is dan kun je dit aangeven bij de retouraanvraag. Wij beoordelen dan zo snel mogelijk de situatie en zorgen voor een passende oplossing.
Een mail sturen met je vraag?
Verstuur
*Verplichte velden