• Alle producten zijn toegevoegd aan uw winkelmandje.

Retourneren

Toch niet tevreden met je aangekochte dartartikelen? Of zijn de producten kapot geleverd? Dat lossen we snel en netjes op!

Niet naar wens?

Je hebt het recht je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. Je hebt na annulering nogmaals 14 dagen om je product retour te sturen. Je krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa €4,85 per pakket indien je gebruik maakt van onze retourportal. Indien je gebruik maakt van je herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kun je contact met ons opnemen via klantenservice@dartshopper.nl. Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van je retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is

Opmerkingen:

  • Er is geen gebruikersschade zichtbaar, zowel op het product als op de verpakking.
  • Er is geen sprake van een maatproduct, zoals producten die speciaal voor de klant zijn bedrukt of bewerkt.

Je bestelling retourneren:

  1. Klik hier en ga naar ons retourportal.
  2. Log hier in met je ordernummer en e-mailadres en volg de stappen.
  3. Na het invullen van het formulier ontvang je een barcode waarmee je de bestelling bij een PostNL postkantoor kunt inleveren. Voor België kan dit bij een Bpost Postkantoor.
  4. Laat de barcode scannen en betaal de verzendkosten voor je pakket a €4,85 (i.p.v. €6,95). Voor België betaal je gemiddeld €5,50 (afhankelijk van het gewicht)

Op deze manier betaal je een gereduceerd tarief voor je pakketzending inclusief track&trace. Past je zending door de brievenbus? Dan kun je de bestelling eventueel zelf retourneren. Let wel, dat dit zonder track&trace is en het risico bij de koper ligt.

Producten zijn defect/verkeerd geleverd

Zijn de bestelde dartartikelen defect, beschadigd of verkeerd geleverd? Dan gaan we dit zo snel mogelijk oplossen. Lees hieronder wat je kunt doen.

  1. Neem contact op met onze klantenservice via klantenservice@dartshopper.nl en geef duidelijk aan om welke producten het gaat en wat er mankeert.
  2. Probeer eventueel foto's mee te sturen zodat we je sneller kunnen helpen.
  3. Indien het product daadwerkelijk defect of verkeerd geleverd is zullen wij de retourkosten vergoeden.

Retouradres Dartshopper.nl

Dartshopper.nl
De Huufkes 39
5674TL Nuenen
Nederland

Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergen Meer over cookies »